2015. december 25., péntek

5. A költözés

Reggel amikkor felkeltem akkor már Bree a szobámba volt 2 bőrönddel.
-Jó reggelt kicsim-ültem fel az ágyon- Miért van nálad bőrönd?
-Szia-felelte- El kéne mennünk míg Nagy D lenyugszik.
-Hát... Végül is azok után amit tegnap mondott... Jó gyors összepakolok.
Miután összepakoltam elindultunk lefele. Mire leértünk akkor lett pont kész Tasha a reggelivel és már mindenki az asztalnál volt
-Srácok-szólalt meg Nagy D- Hova mentek?
-Elmegyünk.-feleltük egyszerre Bree-vel-
-De miért?
-Azért mert...-Bree nem tudta befejetni a mondatott, rádőlt a vállamra és elkezdett sírni-
-Semmi baj.-vigasztaltam- Tudjuk, hogy dühös vagy ránk és amiket mondtál tegnap... Ezek után úgy gondoljuk Bree-vel hogy elmegyünk míg le nem nyugszol..
-DE ÉN TÖK NYUGOT VAGYOK-üvöltötte miközben felállt az asztaltól Nagy D-
-De nem vagy az...
-DE IGEN... NEM MENTEK SEHOVA
-Chase mindenképpen el kell mennünk-súgta Bree-
-Tudom-súgtam vissza-
-ÜLJETEK LE AZ ASZTALHOZ MOST...
-Nem..-erre mindenki rám nézett még Bree is. Mivel mindenki tudja, hogy soha nem mondanék ellent Nagy D-nek-
-Hogy... Hogy mondod????-kérdezte Nagy D- Nekem te nem mondhatsz ellent.. Üljetek le..
Bree már elindult az asztalhoz de én nem..
-Chase gyere te is-szólt szelíden Tasha-
-Nem... Bree gyere..-feleltem
-Hova?-kérdezte-
-Elmegyünk.
-Nem... Mentek.. SEHOVA...-üvöltötte Nagy D-
-De igen..
-Hát biztos, hogy nem fogtok elmenni..
-Tudod mit?
-Mondjad.-mosolyogott Nagy D és mindenki rám nézz, hogy most vajon mit fogok mondani-
-Te..
-Én?
-TE SE NEKEM SE BREE-NEK NEM PARANCSOLSZ...
-Hogy mondod????-állt fel Nagy D-
-Jól hallottad-feleltem-
-Hogy mersz velem így beszélni????
-Könnyen és egyszerűen.... Gyere Bree.-erre felkapom Bree táskáját és az enyémet. És eközben intek felé hogy másszon fel a hátamra-
Mikkor felmászott elindultunk..
FOLYTATJUK...
Itt van pár vicces kép









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése