2015. december 23., szerda

4. Az első randi

Nagy D nagyon ledöbbent rajtunk....
-Nagy D..-szólaltam meg-
-Chase-szólalt meg Tasha- Ne....
Nagy D nagyon mérges....
-Bree..-szóltam Bree-hez-
-Igen?-felelte-
-Nem megyünk el egy..... Randira? Mondjuk moziba.
-De, miért is ne... Kiválaszt filmet?
-Nekem mindegy.
-Jó akkor megrendelem a jegyeket.
-Oksi
Elindultam átöltözni. Úgy 6 óra lehetett mikor elindultam lefele.
-Mehetünk?-kérdeztem Bree-től-
-Aha-felelte-
Amikor elindultunk a moziba mindenféle hülyeségről beszélgetünk. Annyira jó volt. és egy 20 perc alatt odaértünk. Vártunk úgy kb 10  percet a film kezdetéig. Nagyon jó volt. Amikor kijöttünk a moziból pont akkor ment a tűzijáték. A végén megöleltem Bree-t

-Hidd el Nagy D meg fog bocsájtani-súgtam a fülébe-
-Remélem is-és ekkor megcsókoltam-
Amikor haza értünk akkor hallottuk, hogy mint mond Nagy D, Adam-nak, Leo-nak és Tasha-nak.
-Mit képzelnek magukról? Semmire kellők.... Legszívesebben elküldeném őket... Sőt még Douglas-nak is odaadnám őket..... Pfu...  Nagyon dühös vagyok rájuk.....-ekkor Nagy D hátrafordul és meglát minket- Srácok.... Megtudom magyarázni...
-Nem kell Nagy D...-feleltem- Értjük...
-Mi most felmegyünk a szobánkba..-felelte Bree- Jó éjt
És ezzel felmentünk a szobánkba. Egy puszival elváltunk. Én egyből elaludtam....
FOLYTATJUK.....
Megint hoztam róluk pár képet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése