2015. december 16., szerda

2. Davenport titka

Reggel amikor felkeltem felöltöztem és lementem reggelizni.
-Hali.
-Szia-felelte mindenki egyszerre-
-Hol van Nagy D?-kérdeztem-
Nem....-felelte volna Bree de pont lejött Nagy D-
-Csak nem szólította az isteni, jóképű, gazdag zsenit??
-Hát.... Azt nem mondtam volna, hogy isteni, jóképű, gazdag zseni......-feleltük egyszerre Adam-mal -
-Hahahahaha nagyon vicces fiúk-felelte Nagy D-
-Hát pedig szerintem vicces volt-felelte nevetve Bree-
Mikkor Nagy D meg akart szólalni megcsörrent a telefon Eddy egyből kihangosítóra rakta.
-Üdv Donald-felelte az ismeretlen hang-
-Ki az?-kérdezte Nagy D-
-Oh tudod te azt... Én vagyok az Douglas.... Tudod a bátyád...
-Douglas.... Mit akarsz?
-Ne tegyél úgy mintha nem tudnád...
-Öm.... De tényleg nem tudom.....
-Ah.... Ilyen hülyét.... Azt amit te elvetél tőlem...
-Mit.... Nem..... Arról ne is álmodj Douglas...
-Hahahahahaha nagyon vicces vagy Donald.
-Ez nem vicc... Nem kapod meg őket....
És egyszer csak berepült az ablakon.... Az apánk... Douglas... Akit mi csak a nagybátyánknak tartunk..
 -Oh..... Sziasztok-vigyorgott Douglas-
-Nagy D ő ki??-kérdeztük mindannyian-
-Nagy D mi??
-Douglas fogd fel nem kapod meg azt amit akarsz...
-Persze Donald. És te, hogy állítasz meg?? Hm??
-Nem tudom.. De megállítalak.
-Nagy D ő ki??
-Ugyan nem mesélt nektek rólam??
-Nem... Miért kellet volna??-kérdeztük Adam-mal és Bree-vel-
-Jaj srácok... Adam, Bree, Chase-mielőtt befejezte volna a szavába vágtunk-
-Honnan tudja a nevünket
-Srácok. Én Douglas Davenport vagyok más néven az apátok.
Mind ránéztünk Nagy D-re

-MICSODA??
-Nagy D ez igaz??
-I.... Ig.... Igen... Srácok ma nem mentek küldetésre... Hiába szeretném lerendezni ezt Douglas-sal négy szem közt, de a mai küldetés túl veszélyes lenne...
-Lemegyek a laborba-feleltem miközben haragudtam Nagy D-re ezért úgy gondoltam, hogy elmegyek egyedül-
-Én is megyek... Hahahahaha sziasztok-felelte Douglas-
Eközben már a küldetésen voltam. Egyszer csak egy hatalmas lavina betemettet maga alá. Hirtelen hallottam, hogy valaki próbál kiszabadítani..
-Srácok. Tudtam, hogy megtaláltok....-mikor felnéztem Douglas-t pillantottam meg- Te??
-Szia Chase.
Amikor kiszabadított akkor elvitt a sátrába és ott beszélgetünk.
-Chase állj át hozzám... Tudom milyen rossz ha piszkálnak.
-Nem.
-Megkapod ugyanazokat az erőket mint amilyenek a többieknek van. Adam-ét más néven szuper erős leszel és Bree-ét más néven szuper gyors is leszel..
-Rendben.. De mikkor kapom meg az erőket??
-Most indulunk.
Odaértünk Nagy D házához.
-A letöltés majd nem kész...-ekkor beléptek Nagy D-ék Douglas pedig elbújt.
-Chase-mondta Nagy D-
-Te élsz??-kérdezte Bree-
-Huh... ** Evil Uncle Daddy-mondta Adam-
-Gyere el onnan Chase-szólt Nagy D-
-Túl késő Donald ő már velem van.-felelte Douglas-


Avalanche
-Mi....
FOLYTATJUK... Ennek a résznek a végére beteszek nektek Chase-ről és a többiekről képeket. De leginkább Chase-ről. <3
U.i. ** Ezt angolul írtam mert így jobban hangszik







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése