2015. december 23., szerda

3. Az átverés és a vallomás

-Chase nem mondhatod ezt komolyan...-felelte Bree-
-De igen-felelte Douglas- Áh kész a letöltés. Gyere Chase..
-Nem.-vágtam rá-
-MICSODA?-kérdezte Douglas-
-Jól hallottad. Azt hitted, hogy tényleg lecserélem a régi családomat?
-Öm... Igen.
-Hát tévedsz. Mi egy csapat vagyunk.
-Oké. Jó kis csapat építő volt.. Viszont nekem most mennem kell.-felelte Douglas-
De mielőtt még elment volna azelőtt lefagyasztottam.
-Nagy D nagyon sajnálom nem kellett volna elmennem a küldetésre.
-Semmi baj Chase ügyes voltál.
-Nagy D nem megyünk fel?- kérdezte Adam-
-De menjünk-felelte Nagy D-
-Chase beszélhetnénk?-kérdezte Bree-
-Persze-válaszoltam- Mindjárt megyünk mi is
-Rendben
-Chase azt hiszem..... Szerelmes vagyok..... Beléd....
-Mi? Váó el sem hiszem.... Én is beléd... De.... Mi lesz ha Nagy D megtudja?
-Nem tudom-és ezzel a lendülettel megcsókoltam-
-Öm....- Lépet be az ajtón mindenki-
-Ez mi volt?-kérdezte Nagy D-
-Ö....-felleltük Bree-vel-
-Chase-súgta a fülembe Bree- Ez a csók azt jelentette, hogy mi most járunk?
-Igen-súgtam vissza-
-Szóval ez mi volt?-kérdezte Nagy D-
-Nagy D-felelte Bree miközben keresett valami kifogást-
-Mi járunk-feleltem eközben Bree rám nézett-
-Hogy mondod?
-Jól hallotta-és eközben Bree arcára nyomtam egy puszit-

-DE.... EZ NEM LEHET-felelte Nagy D
-De lehet-felelte Bree-
-DE TESTVÉREK VAGYTOK...
-TUDJUK NEM VAGYUNK HÜLYÉK...-feleltük egyszerre Bree-vel
FOLYTATJUK......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése