2016. február 13., szombat

7. Viktor

Hát.. Megint itt tartunk.. Találtunk egy házat ami.. Kicsit ijesztő volt.. Amikkor bementünk ott állt valaki
-Bree és Chase ugye?-kérdezte az a valaki-
-Honnan tudja a nevünket?-feleltem-
-Viktor Krane vagyok. És tudok mindent rólatok.
-Mi?
-Jól hallottátok. És engem nem zavar, hogy ti testvérek vagytok és mégis együtt vagytok.
-Akkor álljunk át hozzá-súgta Bree-
-Miért nem álltok át hozzám?-kérdezte Viktor-
-Átállunk-feleltem-
-Jó akkor gyertek. Lesz egy kis kiképzés
----------------------------KÉT HÓNAP MÚLVA-------------------------
-A kiképzésnek vége-szólalt meg Viktor-
-Mi a feladatunk?-kérdezte Bree-
-Átállítani Marcus-t és megölni a Davenportokat
-Ezer örömmel-feleltem-
-Akkor nyomás átöltözni
Elindultunk felfele és átöltöztünk.
Bree:
Én:

Viktor:


-Mehetünk?-kérdezte Viktor-
-Igen-feleltük egyszere-
Viktor elteleportált minket Nagy D-hez
-Srácok-szólt Douglas-
-Ő ki?-mindenki minket nézett-
-Viktor Krane-felelte Bree-
-Chase, Bree ahogy megbeszéltük!-szólalt meg Viktor-
-Igen is uram!-feleltük-
-Bree harci állás
-Oké.
-Srácok..
Meg akartuk támadni őket de aztán megláttuk a fotókat.

















-Nem tudjuk megtenni-felelte Bree-
-Gyáva férgek-szólt Viktor és ezzel el is tűnt-
Mi felballagtunk a szobánkba.
FOLYTATJUK....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése